Heb je een schadegeval?
Dat is natuurlijk vervelend maar wij zijn er om jou hierbij te helpen. Ons schadeteam doet er alles om een goede & vlotte schaderegeling te verkrijgen.
Wij zijn 24/7 bereikbaar op 09 335 55 55 om jou te woord te staan voor dringende bijstand bij schade.
Voor dringende zaken is de KBC-bijstandscentrale ook steeds bereikbaar op het nummer +32 16 24 24 24.
Wat kan je zelf doen bij een schadegeval?
- Start een digitale schade aangifte via KBC Mobile of KBC Touch
- Contacteer ons voor de opstart en begeleiding van jouw schadedossier.
Bezorg ons de nodige informatie zoals:
- datum waarop je schade leed
- korte omschrijving van de schade: waterschade, brand, glasbreuk, ongeval - Verzamel zoveel mogelijk bewijsstukken van de opgelopen schade:
- neem een aantal foto's van de schade en de omstandigheden
- contacteer ons voor de opstart en begeleiding van jouw schadedossier
- vraag bestekken aan met de geschatte herstellingskosten
- bewaar beschadigde goederen voor eventuele controles tot het schadegeval is afgesloten
- verzamel facturen van dringende herstellingen
- neem een aantal foto's van de schade en de omstandigheden